Маршрутний лист у Google Forms як інструмент формувального оцінювання
Маршрутний лист у Google Forms як інструмент формувального оцінювання12:18 02.03.2023
Маршрутний лист у Google Forms як інструмент формувального оцінювання
Маршрутний лист у Google Forms як інструмент формувального оцінювання12:18 02.03.2023
Ігри на уроках історії та суспільних дисциплін
Ігри на уроках історії та суспільних дисциплін12:18 02.03.2023
Інтерактивне навчання - активність без втоми: від мотивації до рефлексії
Інтерактивне навчання - активність без втоми: від мотивації до рефлексії12:18 02.03.2023
НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ: ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ
НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ: ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ22:03 23.02.2023
Робота з контурною картою під час дистанційного навчання
Робота з контурною картою під час дистанційного навчання15:11 17.02.2023
Революція Гідності: методичні та практичні рекомендації щодо вивчення в школі
Революція Гідності: методичні та практичні рекомендації щодо вивчення в школі15:11 17.02.2023
15:11 17.02.2023
Революція Гідності: методичні та практичні рекомендації щодо вивчення в школі
Революція Гідності: методичні та практичні рекомендації щодо вивчення в школі19:46 02.02.2023
Ігри на уроках історії та суспільних дисциплін
Ігри на уроках історії та суспільних дисциплін22:42 28.01.2023
Діяльнісний підхід у практичних роботах з історії: синхронний та асинхронний варіанти
Діяльнісний підхід у практичних роботах з історії: синхронний та асинхронний варіанти20:55 13.01.2023